Auktion, loppis och Lussefika

1 dec ETA Auktionen ETA – Elektrosektionens Teletekniska Avdelning och är en kårförening på Chalmers. Varje år håller ETA en auktion. Under klubban går allehanda elektronik, datorkomponenter, radioprylar, mätinstrument, samt vanligen en större mängd rent mystiska saker. http://auktion.eta.chalmers.se/

1 dec Loppis på Radiomuseet i Göteborg. Lördagen den 1 december 2012  kl: 11.00- 14.00 är det loppmarknad i Trapphuset Anders Carlssons gata 2, Lindholmen följ skylt ”Norra Älvstranden”. Nu har vi sänkt priserna på vissa apparater och utrustningar. Välkommen att fynda: Instrument, rundradiomottagare sändare, komponenter, transistorradio, rävsaxar, bilradio, böcker, tidningar, kassettbandspelare.

15 dec. Lussefika i Limmaredwww.limmared.nu – Lördagen den 15/12 håller vi julöppet mellan 10.00-15.00. I år kommer vi att vara i gamla biografen (Folkets hus) i limmared. Adressen är Backgatan 2, Limmared Klicka här för karta

Vi kommer att bjuda på lussefika & diverse special erbjudande. Provkörning av tex Yaesu FTdx-3000 plus mkt mera. Henrik SA6APY kommer att finnas på plats.