Om websidan

Vi tackar Lasse -WZI för det jättejobb som han lagt ner för att få en websida som vi medlemmar kan sköta själva. Det är egentligen inte mycket som behöver göras.

Sen jag tog över ansvaret för websidan har jag jobbat för att underlätta för de medarbetare som har inloggning och skriver i nyhetsspalten.

Det är nu lättare att infoga en bild ihop med din nyhetstext och också mycket lättare att lägga in en weblänk. Jag har dessutom ordnat så att författarnas epostadress inte kan spammas.

En annan nyhet är en utskriftsknapp längst upp till höger i nyhetsrutan. Endast nyhetsrutan skriv ut.

Vill du bli webredaktör?
Du får inloggning så att du kan skriva i nyhetsspalten. Det enda verktyg du behöver är en webläsare. Hör av dig till mig så fixar jag det. Du måste givetvis vara medlem i klubben 😉

Hör gärna av er synpunkter och förslag på förbättringar!

73 de Roland – SM6EAT ( webmasten)